söndag 15 september 2013

Söndag

Tog mig en go sovmorgon idag och det behövdes efter en natt med seriemaraton till klockan fyra i morses, kollat på The killing och det va väldigt svårt å sluta vill jag lova, bättre är det ju inte att Joel Kinnaman är med =)
Har vart en tur till Johanna och Jörgen för att få hjälp med det sista inför tisdagens bravader jag ska utföra =) Och gjorde ett kaffe stopp hos R med så jag fick pussa på Liam <3
Joey har tillbringat hela dagen hos en klasskompis så han hämta jag klockan sex och passade även på att rösta då och det valet var ju inte svårt vilket man skulle rösta på alltså =)

Ja så har ju hösten kommit på riktigt idag och måste väl erkänna att jag tycker om det för då kan man mysa till det lite extra och det älskar jag massa mys med mina älsklingar <3

Och imorgon är det måndag igen och jag gillart men ge mig tisdag nu...längtar så ju =) Har en hård arbetsvecka framför mig från torsdag... dåliga tider bara kvällar men men va gör man?? Jo man sätter på sig ett leende och njuter för älskar mitt jobb och tiderna spelar mig egentligen ingen roll men mina söner tycker det inte är så kul tyvärr... ska jobba kväll hela helgen men då kommer de bästa hit för då blir det kalas för min stora mellan kille som redan blir 7 år helt otroligt!!!

Nä nu blir det lite soffslapp innan sängen godingarna sover sen länge <3

kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar