lördag 14 september 2013

Fredag...

Haft en bra dag, upp i morse och skicka mina älskade söner till skolan sen blev det slappa och massa ärende på stan, handla och hämta paket =)
Eftersom jag jobba kvällen idag så blev det en sån där skit tråkig dag för då fick jag ju inte träffa mina älskade söner förrens halv elva ikväll =( det gör så ont i mamma hjärtat men men jobba måste man ju som sagt =)
Kvällspasset gick fort som vanligt förutom sista halvtimmen mellan halv tio och tio.... alltid lika segt tills man får låsa igen dörrarna....

Men nu tar vi helg jag och killarna och som vanligt så har kewe fotbollsmatch imorgon och är så glad att han har sin fotboll den är verkligen hans liv förutom mig, Joey och Liam då =)

Ja det var va denna dag hade å ge och imorgon är en ny dag som alltid...

-Ta hand om det som är viktigast i livet för sen är det för sent!!!!!

kramis ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar