onsdag 18 september 2013

Onsdag!

Ännu en dag med fullt schema som vanligt och fick ett mejl idag som fick mig fruktansvärt glad =)

Städat och tvättat idag och det är ju inge ovanligt här hos mig... inte för det ser ut eller är skitigt utan har väl bara fått någon nojja =)
Vart en sväng på jobbet och pratat med chefen om kommande tid då jag ska utvecklas lite mer på jobbet och det ska bli super kul och intressant.. å spännande!

Kewe har vart på fotbollsträning och jag på föräldramöte, efter det blev det kvällsmat och läxor, nu sover de så sött sen en tid tillbaka. Och nu ska jag planera kommande dagar med jobb torsdag -22.30, fredag -19.00, lördag & söndag -22.30 och så blir det fotbollsmatcher med Kewin både lördag och söndag och inte får jag ju glömma att jag får 7 årig son oxå så det blir kalas med =) Mormor, morfar och morbror kommer denna helg för kalas, matcher och så slipper de nattis mina godingar. Allt för dom!!!

Nä nu blir det snart sängen så ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar