måndag 23 september 2013

Helgen och dagen!

Ny vecka med nya utmaningar!

Helgen har varit fullspäckad med fotbollsmatcher och 7 års kalas....
I fredags jobba jag till klockan sju sen vart det hem och umgås med barn och mina päron som kom en dag tidigare och det va kul, men vart trött så blev tidig säng men va ju bra för fick stiga upp klockan sju på lördag morgon för å köra Kewin till samlingen inför matchen sen hem å äta lite, sen bege sig till Svanesund med Joey och mina päron för att heja på Kewin och de vann så det va kul!
Sen blev det handla inför kalaset på söndag för Joey.
Klockan tre blev det ett kvällspass på jobbet =)
Söndag vart det kalas på förmiddagen och sen ännu ett kvällspass på jobbet.
Joey va super nöjd med sina presenter och det känns bra i mamma hjärtat alltid men på kvällen efter jag hämtat han på nattis så berätta han att han va ledsen och jag fråga varför, jo för pappa gratta mig inte... men jag sa till han att inte skulle hänga upp sig på det och jag hade ju redan i veckan förberett han på att han ska vara glad om han ens ringer och rätt som vanligt hade jag... inte mycket man kan göra åt detta men det gör ont i mamma hjärtat när ens barn är ledset och besviken.. trots att de borde vant sig....
Trots sånna saker så har vi det super bra ändå!

Idag steg vi upp kvart i sju, killarna gick till skolan och jag har tvättat, vikt tvätt och lagt in och även fått städat här.... nu blir det slapp och invänta på att Malin hör av sig så vi kan dra till gymmet =)

Önskar er alla en fortsatt bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar