tisdag 26 november 2013

Värk men bara å bita ihop!

Men shit va jag inte är kry alls.... har ingen tid eller lust å bli sjuk nu... =((
Men bara å bita ihop.... det jobbigaste är ju denna jävla värk jag har och har haft i flera månader... tabletterna hjälper inte ett skit längre och värken sprider sig i kroppen sakta men säkert.... får söka för det igen tror jag bestämt!

Ja här har inte hänt mycket bara myst med sönerna och tagit det lugnt... fått julpyntat lite i fönstren igår... inte illa det i alla fall men värken tog över än en gång.... men det som är gjort är gjort... =)
Ska ju jobba fredag-lördag-söndag kväll... trök helg men har ju så en gång i månaden...

Blir ett kort inlägg idag för nu ska jag ska ta lite Alvedon och bädda ner mig i soffan och ladda för möte hos min familjeterapeut imorgon bitti innan jobbet =)

Ha det gött allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar