onsdag 20 november 2013

Redan onsdag???

Då va det redan onsdag.... öööhhh jag jobbade ju helg nyss..... va händer varför går det så fort???
Va ju ledig i måndags, jobba kvällen igår och kan ju säga att jag va gött slö idag när jag gick på å hade en praktikdag idag klockan halv sju.... jaja men så blir det ju när man har öppet måndag till söndag 7.00-22.00...... en får väl njuta så länge det varar känns som mina dagar tar slut nu i januari med tanke på att de ska dra ner på en heltidstjänst.... jag går ju på schema på typ lite mer än 50% som timmis.... så blir nog tack och hej SNYFT!!!! och inte nog med det jag går in i FAS3 nu i december.... och ska ärligt säga att jag vet knappt nått om det förutom all skit man läst om... men känner mig grymt nere redan...... =( mycket tankar i mitt huvud......

Jaja nog om det.... va skönt å få hämta hem Joey idag halv fyra med tanke på att jag inte sett han sen igår morse... Kewe va hemma när vi landa men drog lika fort till fotbollsplan och sen in på gårn.... suck ser han aldrig längre ju... =( Han är 10 år och beter sig som en trotsig tonåring som bara ska ha och ha och kan inte ta ett nej..... men nu får han lära sig vad ett nej är... han kan gött sura en stund... bortskämda unge.....

Joey slockna redan klockan sex här i soffan..... trodde han va trött och det är ju i och för sig inget konstigt... men han vakna vid åtta och hade mega ont i halsen och va hängig min älskade prins.... vi får se hur han mår imorgon bitti när klockan ringer halv sex.... men risken är nog stor att vi blir hemma vill ju inte han ska bli dåligare.... har ju ändå bara praktik imorgon....

Ja snart är det helg och jag är ledig... undra va en ska hitta på då för kuligt..... men nu är det ju så kallt ute så då vill ju jag bara stänga in mig här hemma med massa mys med mina söner.. Liam ska vara här i helgen med =) kanske baka med dom... va ju ett tag sen =)

Nä nu blir det soffhäng en stund till och sen sängen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar