tisdag 12 november 2013

Va väldigt längesen....

Va väldigt längesen nu men så blir det ju när man har fullt upp...
Fullt upp innebär jobb, barnen, kärleken och fotboll varje ledig minut och jag älskar livet nu det är på topp kan inte bli bättre =)

När jag inte jobbar då går jag på upplärning av nya saker på jobbet med min chef som sagt och det har varit super kul men nu siste november så är den tiden slut tyvärr =) Men jobbar ju kvar och kan ju vara till god hjälp i många avseende på jobbet för alla och mig själv =)

När man är ledig så är det antingen fotbollsträning eller matcher för min största son och det är så kul =)
Sen är det mycket umgås med min kärlek, med myshelger och annat sött =)
Livet är underbart på alla sätt.

Snart blir till å inhandla massa nya möbler, tapeter och färg till Kewes rum som ska bli extreme home makerover =) och han är så glad!

Och snart är det ju första advent och ska bli mys och byta gardiner och annat smått å gott =)
Vi kommer åka hem till Ed på jul för jag har fått ledigt men ska jobba nyår istället men va gör man inte för sina älskade barn  <3

Själv har jag unnat mig en ny 47 tums smart tv, ny laptop och en ny box med tv kanaler visst är det skönt å handla på icke krediter =)
Även gett mina barn en trygg framtid och de är alltid värda det bästa.

Jag älskar min familj och de som är där de vet om det <3 <3

Nä nu blir det lite film och slapp vet inte när jag skriver igen men det händer när det händer ;)

Ha det gott det ska vi ha det i alla fall =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar