lördag 7 december 2013

Helg och tröttnat!!!

Då vart det sen fredags kväll och jag har tagit helg efter ett arbetspass mellan tre och kvart över tio =)
Efter det ner å hämta Joey &Liam på nattis =) Kewin är ju min stora rediga kille som knappast är på nattis, bara ibland... och han mår så mycket bättre nu när vi kom hit i alla processer =) mår han bra mår jag bra =)

ja nu sitter en här och bara är för det är helg =) gött skönt imorgon ska jag baka pepparkakor och fixa mera jul i vårt hem med mina underbara barn undra om jag kan få med gubben med?? hihi

Jag vet hur mitt liv ser ut hur jag lever det och allt med det men det kan ju bero på att jag valt å leva så här.... jag behöver inte ha folk runt mig hela tiden för jag njuter av mitt egna liv med mina söner och min lilla egen tid när de somnat .... ja kanske blivit en vana men jag har det väldigt bra och mår bra.... men självklart saknar man folk som betyder som man pratar med eller bara tar en kaffe med... eller kanske bara ett snabbt samtal.... men nu är jag jävligt trött på å höra mig jämnt å hela tiden... nu får faktiskt folk sms:a eller ringa mig och tjöta eller fråga om vi ska ta en kaffe.... jo jag överlever helt klart för mitt liv har alltid sett ut så här men klart man saknar.... och tröttnar....
Så är det... jag krusar ingen... jo kanske mina barn men de är mitt liv mina andetag mina hjärtslag... hade jag inte haft dom så hade allt det där sluta för länge sen.....

Nä ha nu en underbar fredag och ha en underbar helg =)

Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar